2017

 
 Inleder det nya året med massormassor bilder från 2016 som en sorts årresumé + bilder enda sedan jag började fota och då jag hade massor tid över för fotande. Nästan allt kretsade kring bilder. Trots att jag fortfarande tänker det mesta som "oj dehär sku bli en bra bild" och reagerar genast på dåligt ljus, dåliga vinklar, och så vidare, så fotar jag (tyvärr) nästan inte alls längre. Jag tror inte på nyårslöften men någonstans i bakhuvudet har jag ett löfte åt mig själv att försöka ta kameran med oftare och verkligen fota, och kanske till och med ha lite fotograferingar nångång (just like old times lol).
 För mig var 2016 ett väldigt händelserikt år, har levt så spontant som möjligt, tagit kanske lite för snabba beslut ibland och det bästa: ended up att gå i skola i Belgien. I stort sett var detta år ett bra, med både motgångar och massor med positiva saker - så som det ska vara ju. (cheesy af) Hoppas ert 2016 var bra och att 2017 blir ännu bättre!
 
Fotografi, Recap, Vardag | |
#1 - - Bicca:

Siis alltså du e nog en helt otroligt bra fotograf. Hats off!

Svar: tuuusentack!!<3
Amanda

Upp