AUTUMN

 
cardigan/poncho/something only topp noisy may jeans cubus dr martens zalando
 
jag är världens sämsta på regelbunden uppdatering, publicerar mest inlägg då jag känner för det helt enkelt ... 
 meen anyways, här får ni en typical *vill ha på mig något mysigt* höst outfit och dr martens är ju en självklarhet. somsagt gillar jag inte alls hösten, men eftersom jag alltid vill och försöker se de positiva i saker så har jag gjort en väldigt spontan lista på 5 bra saker med hösten: 
 
 - höstkläder, alla sweaters <33 och så har jag en orsak varför jag behöver nya kläder hehe 
 - extra mysigt med ljus
 - när hösten är över är det min födelsedag, basically. + många vänners födelsedagar!!
 - halloween är ju helt najs
 - HÖSTLOV (en vecka för oss det här året, längtaarrr)
 
(wow är verkligen bra på det här med att se in i kameran när jag blir fotad!!!) (shit vad mörkt mitt hår var, har nu färgat det ljusare dock.. det behövdes) 
Outfit, Vardag | |
#1 - - Lili:

Vilka fina kängor!

Upp