daily essentials

 
aaaye! har varit hemma hela denna vecka från skolan (med undantag tisdagen då jag for till skolan och var där i 3h för att sedan komma hem pga illamående) och börjar nu sakta men säkert bli frisk, tror jag åtminstone. skämtar inte när jag säger att jag har varit sjuk i över 2 månader i sträck nu (har kanske tillochmed sagt det här???) börjar faktiskt bli lite trött på det haha. sååå alla tips hur man blir frisk mottages varmt!

blir alltid lite extra kreativ när jag är som mest sjuk, så har samlat på mig en massa bra fotoideér som ska förverkligas så snart som möjligt, aka när det går att fota utomhus utan att frysa fingrarna av sig. har också ritat lite (what??? gör det typ aldrig) och druckit massvis av citron-lime-vatten, gooodaste ever. rekommenderas!

xxxx

Vardag | |
Upp