första riktiga sommarlovsveckan, well spent

 ett urval bilder från senaste veckan 
 
sommarjobbade ju hela juni så nu i juli ska jag fan njuta av sommaren. vi fick några dagar med strålande sommarväder och ser man ut genom fönstret idag så regnar det. greeeat :((( 
 
 men aja, sedan jag fick sommarlov "påriktigt" har jag hunnit med en hel del roligt. åkt båt nästan varje dag (och besökte sandö, paradiset alltsååå<33), var på ruisrock som förövrigt var lika bra i år igen, besökte stockholm, tog bussen in till helsingfors med arianna en dag och rullade runt med longboards där och ja, bara haft en jättebra början på julimånad. 
 
på söndag sticker vi iväg till åland för att vara på vårt landställe och sedan går jag på en till festival (rockoff!!! yess) ingen vila från allt resande här inte haha. har varit bortrest nu i 3 veckoslut i rad, men jag klagar inte! hoppas ni mår superbra och så hörs vi snart igen, xxxx
 
Vardag | |
#1 - - Linnea:

Så fina bilder! Du är en riktigt duktig fotograf! Hoppas du haft en bra dag och får en fin helg :)

Svar: oj tusentack! detsamma :-)
Amanda

#2 - - Olivia:

Så fina bilder än en gång! Beundrar dig verkligen! <3

Svar: tack så mycket!!<3
Amanda

#3 - - jasu:

så OTROLIGT fina bilder, wow.

Svar: tusentusentack!!! blir så glad av dehär kommentarerna <3
Amanda

Upp