231215 / lately

 ett urval bilder tagna under hösten
 
jag vill verkligen så mycket. speciellt blogga och fota, men under den här hösten har jag verkligen insett att jag inte hinner med allt utan måste prioritera det som är mest viktigt just nu - skolan, satsa på träningen, träffa vänner men också hinna ta det lugnt ibland och bara vara hemma med familjen för det behöver vi alla eller hur? under en tid var jag ungefär bara hemma då jag åt och sov samt gjorde läxor eftersom jag hade träningar och långa skoldagar, och ja att hitta tid för bloggning där emellan är väldigt svårt.
 sadly nog så har jag fotat jättelite (ingenting under nov-dec???? what, kan bero på mörkret thooo) men tänkte ivarjefall under jullovet lägga upp det lilla som jag har fotat - nu har jag ju tid att göra i princip vad jag vill, så tipsa gärna om det är något speciellt ni vill att jag bloggar om :-) är väääldigt förvånad över att människor fortfarande tittar in här varje dag, massor av kramar till er <3
 
hoppas ni alla får en super bra jul, GOD JUL
 
Fotografi, Vardag | |
Upp