oktober

 
 har nu varit en vecka på prao och ja vad annat kan jag säga än att jag trivs sååå bra!!! har fått tre nya vänner som också är där på prao & de är sjukt trevliga, ätit god mat (sushi och vapiano bla<3333), gått vilse i tölö, druckit minst 3 koppar kaffe varje dag, skrivit recensioner & artiklar, intervjuat och fotat.  har haft med min kamera dit varje dag och kommer att ta den med mig också nästa vecka så kommer att lägga upp flera bilder därifrån ännu !
 
 wow yes skulle verkligen kunna stanna där hur länge som helst, men tyvärr har jag bara en veckas prao kvar. det ända som är dåligt med min prao plats är att den finns i hfors, alltså åker buss dit och tillbaka varje dag som tar 1h båda vägarna .. men det är så roligt där så det är nog värt besväret !!! 
 
 annat som har hänt under denna vecka ? har fått hem ett nytt objektiv ( canons 17-85mm ) (sjukt bra!!!), umgåtts med vänner , tränat , kollat på massor med serier & shoppat lite.
 
förlåt för ett rörigt inlägg men hade så mycket att berätta, hoppas ni har det bra också! kram pussss
 
- Amanda
Fotografi, Vardag | |
#1 - - juliana:

vart e du på prao? & snygga bilder!

Svar: på huvudstadsbladet! yayy tack ! :-))
Amanda Stjernberg

#2 - - emelie:

ååå va fina bilder, som alltid.

Svar: tusentack hördu!!! dina bilder är också sjukt fina ju
Amanda Stjernberg

Upp