too busy being fabulous

på den senaste tiden har jag chillat bland blommor
 
ätit detta (<33333)
 
försökt ta lite kreativa självporträtt
 
lyssnat på bästa personen alive
 
ätit glass pga det är bäst
 
& lite till som inte har någon bild haha. (ja jag gillar att äta) (speciellt allt onyttigt<33)
 
-Amanda
Fotografi | |
#1 - - Anonym:

kan inte du visa nångång hur du gör din " basredigering " haha vet inte riktigt vad jag ska kalla det men typ liksom vad du redigerar på alla dina bilder, grunden liksom :D haha fint förklarat ja.
men alltså du redigerar sjukt bra så därför vill jag veta! :D hoppas du fatta

Svar: jo det kan jag nog säkert, men ändrar bara på curves så där är inte så mycket att visa lol. tack så mycket !:D
Amanda Stjernberg

#2 - - Arianna:

man ska äta to fabulous for healthy food(;

Svar: haha yeeep (;
Amanda Stjernberg

Upp