basic

credits till bästa Felice för bilderna <3
 
Belgien 2016/2017, Outfit | |
#1 - - Elvira:

Hej! Skulle vilja veta typ allt om ditt utbyte, gärna asap! Börjar nämligen bli tider för oss ettor att söka ;D (antar att du sökte via Kulturfonden? Eller? Om inte är det skitsamma samma skola ändå ju :) SÅ: hur bor du? Du bor på internat väll men hur funkar det? Hur många roommates har du, är danskar, svenskar, norskar och alla i samma eller är det skilt? Fick ni snabbt bra gruppkänsla? Är maten bra? Gör ni mycket utflykter? Är det samma kurser som i Finland? På vilket språk är studierna? Hur långa dagar har du? Du skrev att du går tolv kurser på en gång - wtf hur är det ens möjligt?!? Kan säkert få svar på något av typ min studiehandledare men nu när jag fattade vilken skola du går i känns det ju bra att gå "straight to the source". Längtar du hem mycket? Du åkte hem under höstlovet va, så en kan åka hem och hälsa på? Vill så gärna veta allt hoppas du svarar! (Om du inte vill skriva ett långt blogginlägg kan du maila mig och bara svara kort på mina frågor typ :))) (pga du bör väll få min mail?)

Svar: Kan skicka svar på dina frågor via mejl asap, antar att du redan läst mitt blogginlägg om skolan och livet här? Men skicka absolut in en ansökan, du har inget att förlora!! Är sååå glad att jag åkte.
Amanda

#2 - - Elvira:

Okej vad kul! Ser framemot det mejlet då då :D och japp, har läst det inlägget! Men jaa undrar ju lite annat med :) Undrar mycket också vad exakt en ska skriva i ansökan haha? Om en själv liksom bara eller? :S x)

Upp