the 365 project

 
jag har tänkt börja med nånting som kallas för the 365 project (1 månad försent men whatevs) - alltså, man fotar en bild varje dag som man sen lägger upp här i ett års tid. meen jag tänkte göra så att jag lägger istället varje söndag upp bilder från hela veckan ( 7 st tillsammans ) för att jag har så mycket att göra mitt i veckan så det skulle bli för stressigt ... om ni inte fattade hur jag menade så kolla in här denna söndag höhö.
 
 jaja time for your voice, vad tycker ni ??? jag tycker själv att detta kommer bli jätteroligt och på dethär sättet kommer ni få en blick i min vardag för att jag skriver ju nästan aldrig vad jag gör på dagarna - jag kommer ihåg att någon önskade att jag skulle skriva mera det så detta är väl helt bra haha ? 
 
 fick ideén från denna awesome blogg:-))) 
| |
#1 - - Emelie:

Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul, jag vill verkligen se mer bilder från din vardag.

Svar: yayy!!!
Amanda Stjernberg

#2 - - Jeanette N:

Det tycker jag verkligen att du ska göra! Tycker dina bilder är riktigt fräna :)

Upp