ingen söndagsångest här

 
för mig är söndagen oftast den enda dagen på hela veckan som är lugn, stressfri och får sova hur länge som helst. hinner samla energi för den kommande veckan samtidigt som jag kopplar av, hur bra??? 

 går oftast hemma med pyjamas hela dagen eller kanske träffar någon vän, tränar något smått, eller bara ser på serier. ingen skillnad vad jag gör så länge jag inte känner mig pressad att måsta göra nånting.
 
 utan dessa lugna söndagar per vecka skulle jag vara dubbelt så mer stressad när jag vaknar upp på måndagsmorgonen och vet att skolan väntar och en hög med läxor där på. enligt mig är söndagar den bästa dagen på veckan och jag uppmuntrar alla er som hatar söndagar pga den s.k "söndagsångesten", gör istället det bästa utav söndagar, gör det ni tycker om och fokusera inte all er tid på skolan, för det hinner man verkligen göra på vardagar ändå.
 
ha en bra vecka hörni, vi ses ! 
Vardag | |
Upp