update: två månader senare i belgien

hela gymnasiet + ib i en bild, dvs inte så stor grupp. 
 
Jag bor i ett slott med otroligt trevliga människor, i den finaste staden 30 minuter utanför europas huvudstad, går i en skola där det känns som alla talar ett eget språk (dvs så många nationaliteter??), talar engelska dagligen, lär mig något nytt varje dag.. och listan fortsätter.
Nu är det två månader sedan jag åkte hemifrån, det är ingen en veckas läger jag är på, jag kommer faktiskt vara här i ett år. Det är också en av orsakerna varför jag inte bloggat före nu - jag har försökt att bara lära känna staden och alla här, och få detta att kännas som hemma och faktiskt förstå att jag bor här, tillfälligt, men ändå. Härtills kan jag säga att under endast två månader har jag upplevt mer än under ett år i finland, gillar deet!!
 
btw, jag har som plan att uppdatera gång i veckan eller ens varannan vecka. dels för att jag själv ska ha något annat än telefonbilder från det här året att se tillbaka på men också för att andra ska kunna följa med hur det går här. Jag kommer berätta om det mesta, skolresan vi gjorde och alla större "events" men delar upp det i flera posts, tills dess hadebraaa och så ses vi snart igen!
 
 
/amanda
Belgien 2016/2017, Vardag | |
#1 - - Fanny:

Åh vad roligt!

Upp