germany

 I början av september åkte vi på skolresa till Köln i 3 dagar. Det var en rätt stor förändring från att mest göra skolresor till grannstäder (om ens det) till att åka till ett helt annat land - så mycket roligare och mer intressant. Under tiden vi var där hade vi nästan hela tiden program, allt från lasertag, adventure park, stadrundvandring, shopping och museum. Personligen gillade jag Tyskland jättemycket och vill absoluuut åka tillbaka, det är ju inte lång väg som tur. 
Jag skulle gärna lägga upp alla bilder jag fotade med telefon, men tyvärr har den blivit stulen så de enda bilderna jag har är typ 2st som jag sparade på datorn, och de få jag tog med kameran .. 
 
(sämsta kvaliteten på domhär bilderna pga konstiga inställningar men u learn from ur mistakes ju)
Belgien 2016/2017, Resor | |
#1 - - Elin:

så härliga bilder!

Svar: tacksåmycket!<3
Amanda

Upp