en comeback

 
Hej på er som fortfarande kollar in här varje dag, big love åt er<3
Jag har blivit en usel bloggare, har helt enkelt prioriterat allt annat före det här. Men trots allt så har ju bloggandet varit en stor del av mitt liv en lång tid tillbaka - så jag tänkte försöka med en "ny start".
Även fast ni inte sett nya inlägg här, så har jag inte slutat med att fånga ca allt jag gör på bild (men har tyvärr blivit sämre på att ta med kameran..), så det betyder att jag har en hel hög med bilder att visa för er. Har ingen aning hur jag ska dela upp dem i logisk ordning, vill inte heller hoppa över allt som har hänt och börja härifrån, eftersom det är roligt att kunna gå tillbaka i arkivet senare och läsa genom allt och kolla på bilder.
En annan orsak till varför jag väljer att börja blogga igen är för att jag vill gärna blogga under mitt utbytesår, för det är något extra för mig och jag hoppas att det definitivt blir ett år värt att se tillbaka på. Det som ni kommer se mest av på bloggen framöver är foton (såklart) blandat med outfits och mina tankar, för att liksom skriva av sig lite. och säkert en massa annat roligt, hoppas ni fortsätter kolla in här nu&då! 
Nåja, enough text för denna gång - hoppas ni mår bra och njuter av sommaren, vi hörs snart igen!
 
 btw, följ mig gärna på bloglovin (finns länk i "om mig" fliken)
 
Vardag | |
Upp