vad jag har gjort den senaste veckan.

från onsdag till torsdag förra veckan var jag övernatten hos arianna, vi var ute på en 8km nattskejtroadtrip, såg någon sorts soluppgång från en bro och sånt trevligt. 
 
trötta tjejer hahah
 
sen lyckades jag såklart bli sjuk, så har spenderat många timmar med denhär datorn under veckan.
 
fick min beställning från ifolor, som innehöll lite bilder från 2013 och konfirmationen och mina tack kort.
 
fixade klart på albumet "Amandas foton 2013" som jag började på för en tid sen, tänker absolut göra ett för 2014 också !
  
dessa bilder är alltså tagna med gopro förutom 2 st, älskar verkligen fisheye och skulle vilja ha ett fisheye-objektiv till kameran också, de kostar dock massor om man vill ha ett bra sånt, så får nog nöja mig med gopron ett tag till ännu. kvalitéen är inte den bästa thooo 
 annars då ? imorgon åker jag iväg på ruisrock med anni, en festival i åbo, taggatagga!!! har förberett några tidsinställda så det kommer inte att vara helt tomt här. ha det bra och njut av sommarlovet, fast det inte är det bästa vädret ! xoxo
Vardag | |
Upp