tillbakablick på 2013 part 2

 
juli. firade brorsans födelsedag, färgade lila dipdye, spenderade 3 dagar på sandras lande, åkte till vårt lande på Åland med Emma och skejtade återigen mycket. sjukt bra resa. älskar åland sååå mycket skulle kunna vara där en hel sommar utan att tröttna srsly. 
 
augusti. var på läger, jag började åttan, fixade min skolkalender lite mera personlig, påbörjade min fotovägg, tog självporträtt, skaffade ett par nike air's och spenderade tid framför tumblr.
 
september. lärde känna min soulmate. ellen talar vi alltså om nu. det var typ det enda bra med denna månad, och så var jag på kalas som var roligt & hade en jättelyckad photoshoot med ellen. men annars var denna månad ett big no :-/:-//
 
oktober. filmade in summertime sadness videon, åkte till helsingfors med ellen, fick en jordglob, gick runt i stan och hade en photoshoot i solnedgången. började också lyssna på simple plan igen och träffade vilma en dag!!!
 
november. fotade nästan inget alls och gjorde inte heller så mycket. detta var också en månad som var ett big no.. 
 
december. så kom december som räddare i nöden, började med min födelsedag, självständighetsbal i skolan, pepparkaksbak, fotograferande i kruunuvuori, besök i huvudstaden och starbucks och till sist kom också julen & nyår. bästa bästa månaden på hela året i swear. 
Recap | |
#1 - - sandra:

Nämen sidu! E de int Linda o Claus på ena bilden, va kiva!
Å dom e superfina, alla dina bilder :)

Svar: jaa i guess so :-)) naw tusentack dina med !!
Amanda Stjernberg

Upp