BREAKFAST AT HOME

 
 en fruktsallad bestående av mandarin, kiwi & äppel + dipp gjort av turkisk yougurth & vaniljsocker + chai latte. heaven ok.  question of the day: is this mcdonalds because i'm lovin it ???? 
 
 det som är så jobbigt med fruktsallader är att det tar sååå länge att laga, iallafall för mig som är dålig på att skala frukter. liksom varför inte ta en godispåse istället tänker jag. men så tänker jag om och kommer till resultatet att fruktsallad är hundra gånger så godare. ( sen ska vi inte heller glömma chokladplattan jag åt som efterrrätt yum ) ( you ain't tellin anybody about that )
 
 annars då? gråter över att min 30-dagars-prov-period av adobe photoshop cc utgick igår och måste gå tillbaks till elements eller i värsta fall gimp. skulle vilja köpa cc meeen det är månadsavgift. tack men nej. vet någon om det fortfarande går att köpa adobe photoshop cs6 ??? kommentera jättejättegärna. börjar bli trött på elements because inga curves :-((( och gimp har så lite funktioner jämfört med ps :-(( suxthesuck
 
yess ivarjefall ni som läste allt förtjänar en medalj. ha en bra dag peeps !!! 
Vardag | |
Upp