always summer

 
 någon bad mig beskriva denna sommaren i en mening, och jag sa att det var den bästa och värsta sommaren i mitt liv. massor med bra saker hände, men också dåliga , jag fick många nya minnen & lärde känna nya människor som blivit livsviktiga för mig. 

  och ja, nu har jag gått två veckor i skolan och saknar sommaren mer & mer för varje dag, men tror ändå att vintern kommer bli bra. så i väntan på den får ni se några bilder från juli. 
 
    ps. kommer inte att hinna uppdatera så ofta pga skolan och andra saker som jag prioriterar före bloggen , men kommer absolut inte att sluta blogga!!! hoppas ni förstår osv, pussskram 
 
Yellowcard – Always Summer 
 
Bleachers – Rollercoaster
Fotografi | |
#1 - - Sofie:

hejhej! har en liten fråga till dig. du hade väl förut en canon eos 1100d (haha hoppas jag inte har fel nu) före du köpte kameran du har nu. canon eos 1100d har ju inte en skärm var man kan se sig själv, och det tycker jag är ganska jobbit när jag ska ta självporträtt. du har så otrolit fina självporträtt, så jag undrar hur fick du dem så fina med en kamera man inte kunde se sig själv med? du använde väl fjärrkontroll, men vilket objektiv hade du? sjukt tacksam för svar! super blogg du har:3 kram

Svar: hejpådig! yees jag hade förut 1100d, och det gick hur bra som helst att ta självporträtt med den tycker jag, gjorde inte på något speciellt sätt bara satte kameran på stativ & gick och stå framför kameran , tog testbilder & flyttade plats ifall det behövdes, bara att testa sig fram! fast det krävs nog en fjärrutlösare enligt mig:-) jag använde & använder fortfarande mitt canon ef 50mm 1.8, tusentack hördu!!<3 kram
om något blev oklart så kan du kika mig, amppuz heter jag där c:
Amanda Stjernberg

#2 - - MATILDA:

fina bilder! :)

Upp