åland & lite info

 
❀ ✿ ❁❀ ✿ ❁❀ ✿ ❁❀ ✿ ❁❀ ✿ ❁
 
kommentera musiktips, länka din blogg/tumblr/ig/vad du vill, länka din spotifyplaylist, skriv någon trevlig höstgrej eller vad du vill - jag vill bara veta att just du läser min blogg & så ska jag kolla mina läsarens bloggar och så gör jag ett inlägg om dom 3-5 bästa bloggarna därifrån +lite vad jag tycker om dom, musiktips & lite till och så sammanställer det till en höst-lista. låter det bra ? isåfall, kommentera vad du vill och hjälp mig med denna grej !
 
❀ ✿ ❁❀ ✿ ❁❀ ✿ ❁❀ ✿ ❁❀ ✿ ❁
| |
#1 - - Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE.:

Älskar bilderna!!!
kram <3

#2 - - jessica:

Ååååh vad fina bilder! Jag kommer från Åland för övrigt! :) Vad fotar du med?

#3 - - Ida:

Veronica Maggios låt Sergels torg är fin :)

#4 - - frida:

lyssnar åtminstone på en massa arctic monkeys nu på hösten o helt megafina bilder annars !

#5 - - Julia:

Såå fina bilder as usual!
Måste tipsa om låtarna Am I wrong - Envy och Daniel Adam Rays nya låt Precis som Jag. Så bra låtar så jag orkar inteeee. Nästan lika beroendeframkallande som din blogg haha:')

#6 - - JENNIFER JOHANSSON - FOTO:

Bästa låten just nu: Ellie Goulding - How long will i love you. Den är så fin!

Kolla gärna in min blogg och min tumblr: johanssonjennifer.tumblr.com :)

#7 - - sandra:

haha ja har typ int nåt att sejja men ja tenkt nu kommentera endå (': hadebraaaa

#8 - - ellen :DD:

Stay - rihanna!(: å checka gärna in min blogg, älskar dina bilder!(:

#9 - - mineaaa:

weellwell : allt som heter ed sheeran är fortfarande fint & så kan du ju lyssna på the 1975 - chocolate , den akustiska är också bra. du kommer älska båda ...
och min höstvisdomsord är typ -> keep yo head up & försök att int drunkna i löv o mörka moln o regn...
lol yea pusshej !! ( & min tumblr vet du kanske , anyways orkar jag int länka )

#10 - - emma:

Veronica Maggios nya skiva, Handen i fickan fast jag bryr mig är helt underbar. Sen är chailatte min favorit varje höst. Finns pulver man kan köpa på Espresso House då det blir himla dyrt att köpa färdiga hela tiden!

Svar: tack för tipset ! måste köpa därifrån nån dag (:
Amanda Stjernberg

Upp