JAG ÄR HEMMA!!

hej på er alla söta läsaren !! (om de finns några ännu)
nu är jag hemma från en veckas resa som bestod av: bräda-åkning varje dag, ut i spåret och skida på kvällen och sen gå i bastun och där mellan ätit massa god mat, skrattat, firat min mammas födelsedag och verkligen haft en super bra vecka i lappland med familjen ! jag älskar lappland såå mycket för där är så fint och åh det går inte att beskriva. ni borde åka dit om ni inte har varit där.
 
idag kan ni vänta mycket uppdatering för jag har jättestor blogginspiration just nu. senare idag kommer också att komma upp en video från pyhä som jag filmat under veckan ... men vad tyckte ni om dom tidsinställda inläggen som kommit upp under den här veckan som jag har varit borta? försökte att göra dem bra & olika, men tänkte ändå fråga ^^ så kommentera gärna !
 
fler bilder is coming! hihi tyckte att ekorren var så söt när den satt där ute så måste fota den, fick jättebra bilder på den ^^
Fotografi | |
Upp