I wanna live it up just because

dessa bilder på Sandra är från en photoshoot några veckor bakåt som inte än har hunnit komma upp på bloggen , älskar ljuset så mycket så tänkte lägga upp dem nu ..
 
 Idag har det varit lite tyst här i bloggen och orsaken är den att jag har spelat tennis med min bror & hållit på att fixa & planera tidsinställda inlägg som ska komma upp då jag är i Åland . så det är vad jag har hållit på med idag, vad har ni gjort då ? 
 
- Amanda
Vardag | |
#1 - - Julia:

Woah ska du till Åland?! när?! gryymt. Hahaha mvh Stalker. Och p.s, det heter PÅ Åland* ;)

Svar: yees det ska jag vi har landställe där, typ 15 juli :) haha ups glömde (;
Amanda Stjernberg

#2 - - Emmi:

OMG DU ÄR SÅ VACKER!

#3 - - CheeseEmelie:

Du är så sjukt söt! <3

#4 - - Yolo :3:

du verkat ha kul! själv inte så mycket, chillat med en chips-påse hela dan :D

#5 - - Amanda:

Så söt. :)

#6 - - Elin. ^^:

Åh vad fin! :D

#7 - - Wilmis:

Åh vad fin du är! Bilderna var bra tagna också!

#8 - - Aurora:

du är vacker <3
-

#9 - - Melinda :

Fin du är! <33







#10 - - Jeef:

Det linnet var assnyggt

#11 - - nora:

Var köpte du tröjan? :)))

#12 - - Filippa:

Var har du köpt de underbara shortsen?

#13 - - Maya:

Jättesnygg! :)

#14 - - dilara:

awawawa dina bilder <333

#15 - - Anonym:

Så himlans fin du är.

#16 - - lovisa:

Lovisa

#17 - - Rosaaaa:

Guu va fiiin blogg och va fina biilder!!!

#18 - - ebba:

FIN blogg :o

och fett söt du är! :)

#19 - - Stina:

Vad fin hon är :)

#20 - - Andrea:

Så söt du är!

#21 - - Lucie:

Så söt!

#22 - - melle (melinda):

hej, vad fin du är

#23 - - vanja:

var med och tävla om en söt topp från youtopia :)

Upp