BRA DAGAR

 Igår fyllde min yngsta bror hela 7 år. vi hade massor gäster här och det var nice att träffa alla släktingar igen juuu 
 
 Vi var väl också sjukt aktiva med min kusin igår: spelade tennis, rullade med brädor, rullade med rullskrinnskor, simmade och så drog jag ännu ut på en 10 km cykeltur med mamma på kvällen. call us sporty okokokok
 Sen fick min bror en cruiser igår till födelsedagspresent så nu har jag en till bror som skejtar, aldrig fel att få flera skatebuddies (OCH JA han kan nästan rulla lika bra som mig, han är cool) (han har en bra lärare:D) (:D)
 
 Blommor i en vattenkanna är väl faaab
 
 atm bild
 
 Måste meddela att jag har inte lika mycket tid att blogga nu 2 sista veckorna på sommarlovet ska njuta så mycket jag kan före skithelvetet börjar igen. så om det inte dyker upp ett inlägg någon dag så är jag antagligen och lever livet nånstans som inte finns en dator (typ) . Men då vet ni att troligen nästa dag kommer ett coolt inlägg med coola bilder.
 Ska ändå försöka skriva ett inlägg per dag men nu vet ni iallafall. DETTA ÄR INGEN BLOGGPAUS SÅ AVFÖLJ MIG SNÄLLA INTE ,
 Nu ska jag cykla iväg till stan, massor med kramaaarrrr
 
- Amanda 
Fotografi, Vardag | |
Upp