"det är alltid svårast att förlåta sig själv"

 
canon eos 1100d + 50mm f/1.8
 
 idag har jag spenderat halva dagen ute i kruunuvuori ( googla!!!! ) med två trevliga girliees ! skitcool plats, gosh vill dit igen !!!! jaja har iallafall massor med bilder, sjukt bra så behöver jag inte ha bildbrist på en tid lol. kommer att dela upp bilderna i delar pga de är lite olika, kommer också att lägga upp bilder som sandra tog i guess:-)
 om någon frivillig vill komma med mig dit och vara som modell, kontakta mig jättegärna för dethär stället var sååååå fab. ( har onaturligt mycket kärlek för övergivna platser ) ( <333333 )
Fotografi, Vardag | |
#1 - - Ida - foto & häst:

så fina bilder!

Svar: tusentack!!!
Amanda Stjernberg

#2 - - anonymous:

vem är det på bilderna??:)

Svar: kasse :-)
Amanda Stjernberg

#3 - - Öznur:

Så fina bilder! Jag har suttit med min Canon 1100D i en timme nu för att kunna förstå hur man filmar med autofokus? Har lekt med AF-inställningar men händer fortfarande inget när jag filmar. Kan du förklara om du vet hur man gör? 😇

Svar: det går inte att filma så att den fokuserar automatiskt under tiden som man filmar :-/ du måste tyvärr fokusera med manuell fokus, det gör jag, eller sen före du ska filma så fokuserar du auto:-)
Amanda Stjernberg

#4 - - LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Fina bilder!

Svar: 1000tack:-))
Amanda Stjernberg

Upp