p o w e r s l i d e

 
 Har jobbat lite på sommaren här hemma och igår bestämde jag mig för att köpa en ny bräda, en trä-cruiser så som jag kallar den ,
 Modellen heter powerslide & märket är anderson streetboards ifall någon undrar ! Lite uppgradering från min "plast"-cruiser om man säger så , men kommer fortfarande att använda den pga den är lättare att bära med sig haha .
 
 - amanda
Outfit | |
#1 - - Kerstin:

Gud vad cool bräda! :D

Svar: yeaah den är!:D
Amanda Stjernberg

#2 - - anonym:

var har du gjort din header? sjukt fint

Svar: photoshop! borde nog också gå att göra i gimp så, tack!!
Amanda Stjernberg

#3 - - I S A B E L L A W L :

Fina bilder, cool bräda! Önskar också jag kunde åka ! haha! Så fort jag ställer mig upp så åker den iväg och jag ligger på marken.. haha! :')

Svar: Tack så mycket , visst är den ! åÅh men vad synd :c
Amanda Stjernberg

#4 - - Anonym:

Har varit jätte lat och har inte orkat kommentera något men jag tycker om din blogg jätte mycket och läser den ofta! Himla fina bilder :)

Svar: Åh men vad roligt att höra !!! tack så mycket ((::
Amanda Stjernberg

#5 - - Matilda:

Kul! :) Du tar så sjukt fina bilder!

Nu kör jag en ny omgång av Veckans Bloggläsare på min blogg! Så om du vill vara med igen, så är länken till inlägget här: http://matiiildaa.blogg.se/2013/august/ny-omgang.html#comment
Kraaam! :)

Svar: tack!!:)
Amanda Stjernberg

#6 - - MOA ~ brunetten i homs:

Vad nice med bräda! :D Riktigt snygg stil har du! :)

Svar: tack!!:))
Amanda Stjernberg

Upp