30 august

 canon eos 1100d + 50mm f.1/8 + gimp 2.8 | skriver väl aldrig vilken kamera jag använder osv så tänkte idag göra det bc why not
 
bilderna är från en dimmig morgon , det är något sååå magiskt med dimma, I just can't even ... 
 
 livsstatus just nu är att : mitt hår är väl rosa igen fast det blev inte riktigt lika bra som förra gången pga hade lite lila kvar i topparna från dipdyen men jag överlever , jag är nästan frisk och jag får kanske byta skola så livet ser väl rätt klart ut nu. men inte riktigt. bara nästan. hur är det med er läsare då ? om jag ens har kvar några, det är alltid någon liten bastard eller flera som avföljer mig .. just telling, you will regret it. 
 
but anyways : ni som läser min blogg får gärna sända en liten kommentar på bloggar ni gillar&läser och er egen blogg, skriva kanske nåt önske-inlägg eller annars bara nåt trevligt så att jag får något att läsa. är sjuk på en fredag, behöver uppmuntran ok ok ok.
Fotografi | |
#1 - - Daniella Bäckström:

Jag läser fortfarande! Älskar din blogg!

Svar: woop vad bra, hihi tack !!:>
Amanda Stjernberg

#2 - - Julia:

Åh så fina bilder as usual! De ser sådär jättemystiska ut, som om de vore från typ 1800-talet haha.

svar: Yeah duvet thepiratebay.org, tankafetast.se osv! Fast det gäller att ha ett bra nerladdningsprogram och ett bra filkonverteringsprogram om man vill ha det till mobilen :)))

Svar: ååhh tack!! dina bilder är juuu.aha haha okej ska kolla in dom sidorna, tack ! :)
Amanda Stjernberg

#3 - - Anonym:

Värför ska du byta skola?

Svar: får huvudvärk av luften i nuvarande skolan, kan typ inte alls vara där pga huvudvärken ::/
Amanda Stjernberg

#4 - - Anonym:

Ja, varför byter du skola och vart? :) sjukt fina bilder!!

Svar: läs svaret över, byter till ströhö isåfall ::) tackk !!
Amanda Stjernberg

#5 - - ctinas:

Underbart fina bilder!

Svar: tusentack :))!!
Amanda Stjernberg

#6 - - Anonym:

Älskar din blogg och dina bilder!! :)

Svar: tusentackkkk !:)))
Amanda Stjernberg

#7 - - JENNIFER JOHANSSON - FOTO:

Fantastiska bilder! Din blogg är verkligen superfin. Kommer definitivt kika in fler gånger :)

Svar: åååh tack så mycket !!! jättenajs, ska kolla din blogg också ! :---)
Amanda Stjernberg

#8 - - Anonym:

välkommen ti ströhö bara! <3

Svar: aw tack duu !<3 ingenting är ännu säkert men hoppas på att ja får byta hehehe
Amanda Stjernberg

Upp